WHAT I’VE GOT

Så var jag här igen (igen). Varför? Och varför har jag inte varit här?

För att jag har något att säga. För att jag inte har trott att jag har något att säga.
För att jag inte trott att någon vill lyssna. För att jag vill höras även om ingen lyssnar.
För att jag inte vågat tänka på sådan som är viktigt för att det gör ont. För att sådan som är viktigt är viktigt för att det gör ont.
För att jag har stängt av under en lång tid nu. För att allt blir bättre om jag inte stänger av.

För att det finns så mycket att säga.

Nu gör jag ett nytt försök. Jag vill dela med mig, oavsett vem som tar del av det jag delar. Jag vill öva på att uttrycka mig. Jag vill skriva om sådant som är viktigt, för att sätta på pränt, för andra och för mig själv, att jag tycker att det är viktigt. Jag är stolt över det innehåll som finns här, och jag vill fortsätta producera sådant som jag kan vara stolt över.

För jag har så mycket att säga.Bild1

Kommentera

