SPEAKING MY TRUTH, DISCOVERING MY PURPOSE

Okej. Då försöker jag en gång till. För jag vill ju. Jag vill skriva ner åtminstone några av alla tankar som ständigt far omkring i huvudet och dela med mig av dem. Så därför försöker jag en gång till!

Speaking my truth, discovering my purpose. Så står det i headern, och det är tanken bakom denna blogg. Att skriva ner mina tankar, funderingar, åsikter och frågor och dela med mig av dem. Göra min röst hörd, för mig själv och andra som vill lyssna, samtidigt som jag letar mig framåt. För jag är inte framme. Inte alls. Men jag är på väg. På väg mot den jag vill vara. Och kanske kommer jag alltid att vara på väg. Kanske är det, som man säger, vägen dit som räknas. Så tänker jag just nu i alla fall. Jag är på väg och jag ska se till att njuta av resan och ta vara på allt den har att lära mig.

Och känner jag mig själv rätt kommer jag i nästan ännu större utsträckning än jag delar med mig av mina egna tankar att citera, referera och länka vidare till andra. Finns så många kloka människor därute och jag vill dela med mig av sådant som inspirerar mig!

Så. Då kör jag igång det här!

 

 

 

 

Kommentera

